فروشگاه باطری ملی

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

باتری 60 آمپر کاسپین

کاسپین باتری (KASPIAN) یکی از برندهای فروشگاه اینترنتی امداد باطری بندرعباس است. باتری صبا از نظر قیمت در بازار بسیار مقرون به صرفه است. و نسبت به قیمتش کیفیت خوبی داره. از 50 تا 120 آمپر عرضه میشه.Caspian به دلیل محافظ (اتمی) بودن نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. باتری های اتمی نسل جدید باتری های خودرو هستند که نسبت به باتری های اسیدی برق بیشتری تولید می کنند و در عین حال نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.

با توجه به تاریخ تولید باتری کاسپین و برند مورد استفاده، میانگین عمر باتری کاسپین حدود 2 سال می باشد. و از نظر عملکرد خودرو تا 40000 کیلومتر می باشد. بنابراین از باتری کاسپین دو تا سه سال می‌توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که مواد به کار رفته در باتری خودروها شیمیایی بوده و در طول زمان تغییر می کنند. این مورد برای همه باتری ها یکسان است و می تواند به سیستم الکتریکی و شارژر خودرو شما آسیب برساند.
عملکرد باتری در خودرو حفظ و تامین و انتقال جریان الکتریکی و انتقال آن به سایر قطعات الکترونیکی خودرو می باشد. و از عوامل و دلایل مشکلات باتری می توان به شارژ مداوم (شارژ بیش از حد)، عدم استفاده طولانی مدت، کار در سرما و گرما شدید، نقص در عملکرد سیستم الکتریکی خودرو، استفاده طولانی مدت از آن اشاره کرد. وقتی ماشین خاموش است، نامناسب بودن یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام خرید باتری باید به آن توجه کرد، تاریخ تولید باتری است. باتری هایی که یک سال از تاریخ تولیدشان گذشته است، شروع به سولفات کردن صفحات خود کرده اند و در صورت استفاده، قطعا عمر کمتری نسبت به تاریخ تولید جدید خواهند داشت.

ادامه مطلب
تاثیر نرخ ارز بر قیمت باطری خودرو

مناسب برای: آریو، تویوتا GT86، تویوتا اوریون، تویوتا کارینا، تویوتا کرونا، تویوتا کرسیدا، تویوتا لندکروزر، تویوتا هایلوکس، جیلی ام گرند 7، سوزوکی گرند ویتارا، کیا ریو، کیا ریو 5، کیا کارنس، لکسوس NX2 3، مزدا 323، مزدا 929، میتسوبیشی ASX، میتسوبیشی میراژ، هوندا CR-V، هوندا HR-V، هیوندای

نصب و حمل باطری در سراسر بندرعباس توسط امداد شبانه روزی باطری ملی رایگان است. و هزینه دیگری به قیمت فوق اضافه نمی شود. قیمت های هرگونه باتری خودرویی مدل ایرانی یا خارجی با احتساب قیمت دریافت باتری مستعمل محاسبه خواهد شد.